שייקים בריאים ומרזים - תזונה בריאה מחוץ לבית בימי החופש

 
 

מאת: יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc

 

הקיץ, החום והחופש הגדול כבר כאן! זו תקופה בה אנחנו בדרך כלל נמצאים זמן ממושך מחוץ לבית. יוצאים משגרת היומיום והארוחות. הילדים בחופשה וכל המשפחה יוצאת גם היא מהשגרה. לא משנה אם אתם נוסעים לים, לבריכה, לקמפינג או לטיול רגלי בשמורות הטבע, הצורך לדאוג לתזונה בריאה מחוץ לבית יכול להיות מאתגר. קל מדי "ליפול" למזון מהיר ולא בריא.

 

לקחת איתנו אוכל מהבית? החום הגדול מהווה בעיה. לא פשוט להביא איתנו ״צידה לדרך״ שלא תיהרס/תתקלקל במהלך השעות הרבות שאנחנו מבלים בחוץ. במקביל, בוודאי לא נרצה להתפשר על חטיפים, ממתקים ומוצרי מזון פחות איכותיים שאולי ״ישרדו״ את החום והלחות, אבל בפועל לא מכילים ערכים תזונתיים גבוהים.

 

אז מה עושים? איך מתארגנים על תזונה בריאה מחוץ לבית בימי החופש הגדול?

 

נעים (וגם טעים) להכיר: השייקים של ToLive Smoothies הם פתרון קל, פשוט וטעים לארוחות בריאות מחוץ לבית. מה זה אומר? מה היתרונות ואיך משתלבים השייקים בבילויים של הקיץ מחוץ לבית כאשר רוצים לשמור על תזונה בריאה קלה להכנה?

 

השייקים של ToLive Smoothies מגיעים באריזה אישית נוחה לשימוש ומכילים בפנים אוצר קסום של פירות, חלבונים ותבלינים עם ערכים תזונתיים גבוהים. זו לא סיסמה. השייקים מכילים פירות אמיתיים שעברו ייבוש בהקפאה בשילוב עם חלבונים, דגנים, צמחי מרפא ותבלינים בריאים. בתהליך של ייבוש בהקפאה, כל הערכים התזונתיים נשמרים באריזה ומוכנים לשתייה בעת הכנת השייק.

 

השייק אמנם מגיע כאבקה, אך כאשר מוסיפים אותו למים ומשקשקים, מתקבל מרקם עשיר וסמיך של שייק פירות אמיתי ומפנק. מים קרים ותוספת של כמה קוביות קרח מספקים משקה מרענן במיוחד בימי הקיץ החמים. כ אין שום בעיה לשים כמה שקיות בתיק ולהכין שייקים מחוץ לבית מתי ואיפה שתרצו.

 

אחד היתרונות של השייקים של ToLive Smoothies הוא הערך הקלורי הנמוך למנה ללא התפשרות על הטעם והמרקם. מנה אחת של שייק מכילה כ-80 קלוריות והיא יכולה להיות תחליף נהדר לארוחת ביניים, למשל, במקום פרי טרי (שעלול ״להתעייף״ בחום הגדול בתיק) או יוגורט שלא רלוונטי לקחת איתנו לשעות בחום וכמובן, תחליף עדיף על פני חטיפי אנרגיה או חטיפים מלוחים אחרים.

 

הצבעים השונים של השייקים (אדום, סגול, ירוק, צהוב בהיר- שייק חלבון עשיר) מאפשרים גיוון של היתרונות התזונתיים. כמו כן, השייקים שומרים על כמות גבוהה של סיבים תזונתיים וכך אפשר להרוויח את מירב היתרונות של הפירות הטריים בצורה פרקטית כאשר יוצאים מחוץ לבית.

 

איך זה משתלב בפועל?

  • הולכים לים/לבריכה: אתם תמיד רעבים כשיוצאים מהמים, נכון? שקית אחת של שייק עם כוס מים קרים מיד כאשר יוצאים מהמים יכולה להיות ארוחת ביניים נהדרת אחרי הרחצה שגם מספקת תחושת שובע וגם מחזירה לגוף נוזלים חשובים.

  • יוצאים לטיולים: תארזו בתרמיל ליד קרם ההגנה, הכובע ובקבוק השתייה גם 2 שקיות שייק ToLive Smoothies ותוכלו במהלך הטיול לעצור רגע ולהכין שייק טעים ומרענן במקום לסחוב כמות גדולה של פירות על הגב.

  • יוצאים לקמפינג: בקמפינג, אנחנו חושבים על מה נארוז ומה נאכל. השייקים שלו ToLive עונים על שני הצרכים. הם קלים לנשיאה וחוץ מזה, אין כמו לקום בבוקר בחיק הטבע ולפתוח את היום עם שייק פירות טעים ומרענן.

  • הולכים לגינת המשחקים: כבר לא צריך לעמוד, לשטוף ולחתוך פירות לפני היציאה מהבית. פשוט מכניסים שקית שייק לתיק (או לכיס), מוסיפים מים ומכינים שייק בכל רגע שרוצים בגינה עצמה.

     

     
     

     

 
חזור לבלוג