דרכים להעלאת רמות האנרגיה

רובנו מרגישים עכשיו עייפים, מותשים וחסרי מוטיבציה להתמודד עם היום שרק מתחיל.

אנחנו חווים ירידה ברמות האנרגיה וחוסר חשק לעשות כל פעילות, אפילו כזו שאנחנו אוהבים.

יש מספר דרכים טבעיות ופשוטות שבעזרתן ניתן למלא קצת מצברים.

פעילות גופנית

לחלק מכם פעילות גופנית נשמעת כמו הדבר האחרון שתרצו לעשות, אך לפעמים כדי להתמלא באנרגיה אתם צריכים להשקיע אותה במשהו אחר. כאשר הגוף נמצא בתנועה תחושו מיד את רמות האנרגיה עולות.

פעילות גופנית ממריצה את מחזור הדם ומעלה את רמת החמצן בדם. היא ממלאת אתכם בתחושה של השגיות, מרוקנת את הראש ממחשבות ובריאה לגופכם. נסו למצוא פעילות גופנית שאתם אוהבים או סתם צאו להליכה באוויר הפתוח.

שנת לילה טובה

מחסור בשעות שינה הוא אחד הדברים שעלול לפגוע בגוף ובנפש. השינה מספקת לגוף שלנו יכולת לתפקד. הציבו לעצמכם מטרה לישון כ-7 שעות בכל לילה. נסו להכין את עצמכם לקראת שנת הלילה, המנעו מגירויים כמו צפייה במסכים, קפאין, אלכוהול, ארוחות כבדות או אכילה מאוחרת קרוב לשעת השינה. החשיכו את החדר והכינו אותו לקראת הלילה.

נסו להשקיט את המחשבות

בימים אלו המחשבות שלנו עסוקות בניתוח המצב ובדאגה. המחשבות האלו מרוקנות מאיתנו המון אנרגיה.

לכן נסו להעסיק את עצמכם בעשיה של פעולות פשוטות, עבודה בגינה, בישול, התנדבות. נסו להציב לכם מטרה לטווח הארוך , כדי שיהיה למה לצפות, זה עשוי למלא אתכם במוטיבציה ובאנרגיות.

ותמיד כדאי לעצור לרגע לכמה נשימות עמוקות

תזונה

נסו להמעיט באכילה של מזונות עתירי קלוריות, שומן ונטולי חומרים מזינים. הזינו את גופכם במזונות בריאים עשירים בסיבים תזונתיים ובעלי ערך תזונתי גבוה, כמו פירות וירקות, אגוזים, גרעינים. השתדלו לשתות 8-12 כוסות מים ביום. נסו להימנע מארוחות כבדות בשעות מאוחרות. במקומן בחרו בארוחות קלות, עד שעתיים לפני השינה

העזרו בצמחי מרפא

העשירו את התזונה שלכם בצמחי מרפא מעוררים, ממריצים ומחזקים כגון ג'ינסנג סיבירי, אסטרגלוס,רודיולה רוזה ואשוואגנדה. צמחים אלו ידועים כמעלים את רמות האנרגיה, והראו גם שיפור ביכולות הריכוז, מצב הרוח והביצועים הגופניים.

שילוב של צמחי מרפא ממלא את הגוף באנרגיות, משפר את יכולת הריכוז, מרגיע ומעלה את רמות האנרגיה.

פזרו בביתכם שמנים אתרים של אורן, אקליפטוס, לימון, מנטה, רוזמרין ניחוחות הטבע האלה יעודדו אתכם וירוממו את מצב הרוח.

חזור לבלוג