תזונה בריאה וטבעית לימים הקרים

החורף הגיע, נעשה קריר, מחשיך מוקדם, והשינויים האלו משפיעים מאד על התזונה שלנו. מה קורה בגופינו בחורף? כאשר מחשיך מוקדם והיום מתקצר, הורמון המלטונין (הידוע כהורמון השינה) מופרש לדם מוקדם יותר במהלך היום ועלול לגרום לתחושת עייפות, ירידה במצב הרוח ולתיאבון מוגבר כבר בשעות אחה"צ.

הקרירות של החורף מצריכה מאתנו לייצר יותר אנרגיה כדי לחמם את הגוף – כלומר, אנחנו צריכים יותר פחמימות. חשוב מאוד לתת מענה לצורך זה, בצורה מסודרת של ארוחות ביניים מזינות ובחירה של פחמימות איכותיות. וכמובן, לנסות להימנע מנשנושים.

בחורף אנחנו פחות חשים תחושת צמא. אחת ההמלצות החשובות בחורף הינה, כתמיד, להקפיד על שתיה של 1.5-2 ליטר ביום, ולא לחכות לתחושת הצמא.

במהלך החורף הגוף שלנו רגיש יותר למחלות לכן נדרשת תשומת לב מיוחדת לתזונה עשירה בנוגדי חמצון, על מנת לחזק את פעילות מערכת החיסון. נוגדי החמצון המרכזיים הינם ויטמין C, A, E והמינרל סלניום. ניתן לקבל אותם באמצעות אכילה של פירות וירקות (בצבעים כהים- כמו סגול, ירוק וכתום). נסו לשלב אותם בכל ארוחה ולנסות ליצור שילובים מגוונים. השייקים של ToLive הם פתרון מעולה לתזונת חורף בריאה וקלה להכנה. השייקים שלנו מכילים מגוון גדול של פירות וצמחים בכל הצבעים (סגולים, ירוקים, אדומים וכתומים) עשירים בנוגדי חמצון, ויטמינים, ומינרלים.

בכל שייק ניתן למצוא צמחי מרפא ייחודיים הידועים בחיזוק מערכת החיסון, העלאת רמות האנרגיה וחיזוק הגוף. השייקים מכילים גם אחוז גבוה של סיבים תזונתיים וחלבונים שיעניקו לכם תחושת שובע לאורך זמן. כל הפתרונות שיעזרו לכם לעבור את החורף בקלות.

 

Revive smoothie שייק של סגולים, לחיזוק מערכת החיסון מכיל פירות יער סגולים כמו אסאי, אוכמניות ופטל, העשירים בנוגדי חמצון ואנתוציאנינים, בשילוב שורש אסטרגלוס – צמח אדפטוגני הידוע כמשפר ההתאוששות ובחיזוק המערכת החיסונית

 

Green smoothie שייק ירוק לניקוי הגוף וחיזוק מערכת החיסון שילוב מרענן של עשב חיטה, מורינגה אננס, חלבונים וסיבים תזונתיים. מעשיר את הגוף בכלורופיל הידוע כמסייע בניקוי רעלים ובשורש אסטרגלוס המחזק את מערכת החיסון ומגביר חיוניות וכושר הגופני.

 

Active smoothie שייק אדום מעורר להעלאת רמות האנרגיה מכיל פירות יער אדומים כמו פטל ותותים, בשילוב חלבונים וסיבים תזונתיים. עשיר בשורש ג'ינסנג סיבירי, הידוע כמעורר ומשפר חיוניות

 
 

Protein smoothie שייק חלבון התורם לחיזוק והתאוששות הגוף מכיל שלושה סוגי חלבון מן הצומח בשילוב של פירות ותבלינים אנטי דלקתיים כמו: כורכום, קינמון ופלפל שחור

 

Cacao Pro smoothie משקה קקאו עשיר התורם להרגעת הגוף

עשיר בשלושה סוגי חלבון, בשילוב קקאו ושורש אשווגנדה, המסייע בהעלאת רמות האנרגיה ומפחית מתח וחרדה

חזור לבלוג